לפרטים

תודה שנרשמת לקבלת דיוור מ-bodyways.
אירועי השבוע, שיעורים ומפגשים חדשים, טיפים, כתבות ומאמרים, הטבות ומבצעים אליך בימי רביעי ישירות לתיבה.

לשינוי הגדרות דיוור עדכנו פרטים כאן »

רפלקסולוגיה שנה א`

אחרון האורחים כבר הלך... פעילות זו התקיימה בעבר. להמשך התקשרות צרו קשר עם מכללת גודלמן לרפואה משלימה באשדוד
טיפול במגע »  רפלקסולוגיה »  תכניות לימוד רפלקסולוגיה »  רפלקסולוגיה »

הצטרפ/י
עם : פנינה אדמון
מתי : שני- שני 26/6/2017-5/9/2016 17:00-21:00
עם :

פנינה אדמון

הרפלקסולוגיה הינה שיטה לאבחון וריפוי באמצעות עיסוי מיוחד ומכוון בכף הרגל, ומקורה במצרים העתיקה

הרפלקסולוגיה הינה שיטה לאבחון וריפוי באמצעות עיסוי מיוחד ומכוון בכף הרגל, ומקורה במצרים העתיקה. שיטת הטיפול היא טבעית ונעשית באמצעות עיסוי ולחיצות בכף הרגל בנקודות המשקפות את אברי הגוף ותפקודם.

העיסוי הרפלקסולוגי משפר את זרימת הדם והלימפה, ואת שחרורם של חומרים מרגיעים ומשככי כאבים המצויים בגוף. העיסוי גם משפר את תהליך סילוק הפסולת מן התאים ועוזר להרפיית שרירים מכווצים ולמגוון גדול של בעיות בריאותיות.

כחלק מתוכנית הלימודים של לימודי רפלקסולוגיה נלמד שיטות אבחון דרך התבוננות, הקשבה ומגע, והתאמת הטיפול לכל אחד במגוון רחב של מקרים. לימודי רפלקסולוגיה משלבים בתוכם ידע תאורטי עם לימוד מעשי.

רפלקסולוגיה היא ההפעלה לחץ על אזורים בכפות הרגליים, הידיים והאוזניים. רפלקסולוגיה היא בדרך כלל מרגיעה ועשויה להיות דרך יעילה כדי להקל על מתח וסטרס. התאוריה מאחורי הרפלקסולוגיה היא שאזורים בכפות הרגליים תואמים לאיברים ומערכות בגוף. תומכים מאמינים שלחץ שחל על האזורים האלה משפיע על האיברים והיתרונות הבריאותיים של האדם. רפלקסולוגים מוסמכים משתמשים בתרשימי כף הרגל שמנחים אותם לגבי איזה אזור מסווג לאיזה איבר בגוף. לפעמים משתמשים גם באביזרים, כגון כדורי גומי, גומיות ומקלות עץ, כדי לסייע להצלחת הטיפול. מתרגלים של רפלקסולוגיה כוללים בין יתר כירופרקטים, פיזיותרפיסטים ומטפלים בעיסוי. מספר מחקרים ממומנים על ידי המכון הלאומי לסרטן והמכון הלאומי לבריאות , מראים כי רפלקסולוגיה עשויה להפחית את הכאב וכמובן סימפטומים פסיכולוגיים, כגון חרדה ודיכאון, ולשפר את הרגיעה ולעזור לשינה רצופה. מחקרים מראים כי גם רפלקסולוגיה עשויה לתת יתרונות בטיפול פליאטיבי של מטופלים חולי סרטן. רפלקסולוגים טוענים כי רפלקסולוגיה גם יכולה לטפל במגוון רחב של מצבים רפואיים, כגון אסתמה, סוכרת וסרטן.

פנינה אדמון

מטפלת ברפלקסולוגיה מזה כ-18 שנה. מרצה בכירה לרפלקסולוגיה משנת 1998. בעלת תואר מומחה מטעם האגוד הרפלקסולוגי.
בעלת ניסיון טיפולי במגוון רחב של בעיות בריאותיות ,ובאבחון דרך כפות הרגליים.
הצטרפו להחלפת פרטי התקשרות ו/או להמשך הזמנה

שיתוף חברים
עם : פנינה אדמון
מתי : שני- שני 26/6/2017-5/9/2016 17:00-21:00